fullspäckad torsdag

Idag hade jag och bebisen besök av en inredare från Ikea och en energirådgivare från Kalix kommun. Vi gick igenom lite olika vanor vi har och kollade igenom huset och pratade om vad som skulle kunna göras för att få ner energiförbrukningen i huset och sträva mot ett hållbarare liv. Anette ska fundera ut vad hon tycker och höra av sig till oss. Spännande. Nu kommer vi delta i detta projekt fram till sommaren och det ska bli roligt att ha något att pyssla med.

Sen har Jesper och jag sprungit lite ärenden och jag fick äntligen min kähler vas jag längtat efter. Hälsat på jobbet och sen haft Sofia och Benjamin på besök så har varit riktigt trevligt idag. Imorgon blir det ett besök hos Bm och se så bebisen har de bra. klev in i vecka 33 idag, tiden går framåt. Längtar så 😊😊