Bli av med sitt beroende - Renässans nässpray

 

Jag har sedan tidigt i graviditeten varit täppt i näsan och det är något som gör att jag får panik av rent utav sagt, jag har alltid med mig ett nässpray i fickan och direkt jag känner att det börjar täppa så tar jag ännu mer nässpray. Jag vet att vanliga nässpray gör att man blir beroende så nu tänkte jag en gång för alla testa dessa Renässans koksaltnässpray som är helt ofarligt under graviditeten och se om jag kan bli av med mitt beroende. Jag är väldigt noga på att läsa om nässpray innan jag använder det eftersom det inte är bra att använda alla sorter under graviditeten, men dessa produkter är ett helt solklart val om man läser om dom. Renässans nässpray ska förebygga och lindra nästäppan utan biverkningar och kan därmed användas varje dag, året runt utan att vara vanebildande och passar för vuxna och barn över 6år.  Dessa nässpray är bra för alla som vill bli av med sitt beroende oavsett om det är förkyldning, graviditet, allergi eller bihålebesvär. Läs mer om Renässans mentol plus+ här och om Renässans plus+ här. Jag har fått tips om att dessa nässpray ska vara väldigt bra och tänkte nu ge det en ärlig chans och återkommer om 3-4 veckor och säger hur det har gått och vad jag tycker om produkterna.
 
 
" Jag har läst att det är 5 enkla steg att bli av med sitt beroende:
1.Upphör först i ena näsborren med den nässpray du använder idag.
2. Använd Renässans Plus i denna näsborre tills du åter kan andas bra genom denna (ca.14 dagar).
3.Fortsätt under tiden med den spray du använt tidigare i den andra näsborren....
4.När du åter kan andas bra genom den näsborre som behandlats med Renässans Plus slutar du med läkemedlet.
5.Gå över till Renässans Plus även i den andra näsborren tills den också är återhämtad.
 
GRATTIS! Du har övervunnit nästäppan och besegrat ditt beroende av nässpray! "
 
Är det någon av er läsare därute som har provat dessa prudukter? Vad tyckte ni om dom? 

Vill du läsa mer om alla Renässans produkter så klicka här 

#1 - - Anonym:

Jag har använt och för mig funkade det :)

Svar: vad bra, de ska bli spännande att prova 😄
eleanor wärskog