våran dag

 
Hoppas alla hade en fin alla <3 dag igår, jag och älsklingen hade det jätte mysigt med hemmagjord pizza, massa godis och film hela kvällen. Vi hann även vara och gratulera Adde som fyllde 30år. Jag och Aleck har även våran årsdag 14/2 så igår firade vi 4år tillsammans. Jag kommer ihåg denna dag för 4 år sen, jag var med Anita hos Maria och åt tårta för Gizmo (vovven) fyllde år, sen skulle Alexander hämta mig därifrån. Jag låg på golvet hos Maria och trodde jag skulle dö, fjärilarna i magen var rent utav förjävligt jobbiga. Jag har nog aldrig i hela mitt liv varit så nervös tidigare och då hade vi endå träffats innan men aldrig helt ensamna eller helt nyktra kanske. Alexander hämtade upp mig och jag kan säga att när jag blir nervös så pratar jag konstant, så vi babblade babblade och babblade om de sjukaste sakerna man kan tänka sig och helt plötsligt tror jag 4-5 timmar hade gått och vi satt och frös i bilen.. så mysigt var de.
 
Efter denna dag så har vi varit ett par, Jag kan säga att det var den bästa alla <3 dag jag någonsin varit med om. Tänk att vi sitter här 4år efter, Vi har hunnit med hur mycket som helst och väntar på vårat lilla pyre i ett alldeles eget hus. <3