genomskinlig med blåa inslag

 
Shit vad jag saknar att vara brun.. Idag har jag, Linnea och lilla Julia varit på badhuset och badat/simmat, först var jag lite tveksam om jag ville visa mig bland folk när jag är blek som ett lik och stor som en valross men jag tänkte att jag skiter fullständigt i det. Jag bär på mitt underbara barn, han mår bra där inne och det är det viktigaste för mig. Jag har inte varit på badhuset på många många år och har glömt bort hur jobbigt det faktist är att simma längder, men väldigt skönt i kroppen såhär efteråt. Jag blev så himlans trött och hungrig, hade glömt bort den här känslan. Simma ska vi göra fler gånger, helt klart!
 
När jag kom hem hade min kära sambo gjort en så god korvstroganoff till oss och nu tänkte jag ta en pn innan jag ska fixa mig inför denna fredag. Ha de super! ;*
#1 - - josephine Asplund:

Fin bild på dig!
Lycka till med bloggen och hoppas du får en trevlig lördag, kram <3

Svar: tack så jätte mycket, kram 💕
eleanor wärskog

#2 - - Helene:

Jag får inte ens bada i badhus då jag inte tål klorvatten! xD Vilket är synd då jag inte gillar att simma i sjöar/hav. Gillar inte alla djur där... :o

Svar: jag har också varit väldigt känslig mot klor men sist fick de bra att bada 👍👍😊
eleanor wärskog