Jag blev av med mitt nässpraysberoende med hjälp av Renässans nässpray

(inlägget är i samarbete med Renässans nässpray men åsikten är såklart ärlig och min egna)
 
Jag lovade att återkoppla angående mitt nässpraysberoende efter att jag har provat renässans nässpray i några veckor och jag blev väldigt positivt överraskad. Jag blev ärligt talat av med mitt beroende, jag trodde aldrig att det skulle funka så bra för mig som det faktist gjorde. Jag började med att trappa ner, jag använde Renässans nässpray på dagarna och eftersom man kan använda det hur mycket som helst utan att det är skadligt så tog jag det när jag kände att jag behövde men använde fortfarande vanligt nässpray till natten för att jag inte skulle vakna upp i panik (man sover nog dåligt som gravid) och efter ett par dagar så kunde jag gå helt över till Renässans koksaltlösning och efter kanske 2veckor så var jag helt av med mitt beroende och behövde inte använda någonting alls. När man är Gravid kan man ibland bli täppt bara huxflux och då tar jag numera bara Renässans nässpray och då blir jag inte beroende heller så det känns verkligen super bra. Ett hettips till alla Gravida, allergiska och förkylda. 
 
Min personliga favorit var den vanliga Renässans nässpray plus men det är ju såklart en smaksak vad man tycker bäst om, vissa tycker om när det är menthol och då passar Renässans nässpray plus menthol super bra. Självklart kan det ta olika lång tid att bli av med sitt beroende men att ge det en ärlig chans tycker jag att ni alla som lider av samma problem som jag gjorde bör göra - det är helt klart värt det! Hoppas ni blev hjälpt av min recension.