Let's do what we love and do a lot of it

 
Godagens, redan kväll igen. bjuder på en bild från mitt sminkrum. Jag älskar mina posters från deseino, posters gör så mycket. Just nu ligger pyret och sparkar på i magen, han börjar nog tycka att det är trångt där inne och jag börjar tycka att det kan bli maj nu så vi får träffas, Vi är så nyfikna på honom. 
 
Annars då? Jaa tiden går framåt. På torsdag ska det komma en inredare från ikea och en energisnubbe från kalix kommun hem till oss för att prata om hur man får ner energiförbrukningen osv och se vad vi kan göra åt det. Det är ett projekt som Ikea har som vi ska delta i. Mer om det kommer efter torsdag då jag får lite mer kött på benen inom detta. Det jag endast tänker på just nu är hur jag måste städa innan. Vi håller ju på att renoverar toaletten och alexanders kontorrum och mitt sminkrum har grejjer överallt. Kartonger med duschväggar, toalettstol, blandare, kakel ja allt som ska in i toaletten så det är verkligen rörigt men så blir det när man renoverar.
 
Hade så bra så länge ;*