babyshower

 
I går blev jag överraskad med en babyshower och shit alltså, tårarna gick inte att hålla tillbaka. De började med att Carro frågade mig och Henna om vi skulle komma och smaka kladdkaka som hon hade bakat och jag visste ju att Henna ville se Carros hus bättre så jag tänkte inte alls på det (hon sa att även Alexander fick följa med men jag sa att nä han har inte tid han håller på och fixar i badrummet med sin pappa, ångesten som jag fick när jag sen insåg att han också skulle med. Tur att han kunde låna sin pappas bil och komma efter oss). Vi satte oss i bilen och körde till Carro, väl där tyckte jag att det var en svart bil som jag inte kände igen att den brukar stå på Carros gård och sa till Henna att "är det någon där" men hon sa att det är nog någon till Tobban ( jag är super kass på bilar så tänkte inte mer på det) vi gick in till Carro och efter vi hunnit klä av oss så ropas det "SUPRISE" och alla svämmar ut ur vardagsrummet. Shit vad glad jag blev, att se nästan alla mina fina vänner och Mamma samlade tillsammans. REN LYCKA. Det går inte att beskriva med ord hur tacksam och glad jag är för att ni ordnat det så fint för oss och lille Albin.
 
Det var även faktafrågor om bebisar alla skulle svara på vilket Tobban och Carro hade 5/5 rätt på, riktigt imponerad. Jag och Alexander hade endast 3/5 rätt. Sen skulle alla gissa datum och tid när vi tror att bebisen kommer så det blir spännande att se om någon har gissat rätt. Sedan skulle alla i grupp om 2 klippa ett snöre i den storlek dom tror min omkrets runt magen är. Det var så roligt att se allas teorier och sen mäta och se hur fel alla hade :D hahah Min omkrets mätte vi var 112cm och den närmsta tråden tror jag låg på 122cm och den som hade längst låg på 175cm så det var ett riktigt spann. Så man fick verkligen skratta ;) 
 
Tusen tack för denna underbara dag, Alla fina presenter och att ni ordnat så fint inför Albins ankomst. Jag blir blödig av att bara skriva de här för att jag är så tacksam. <333